maandag 17 september 2012

Trip: s'Hertogenbosch


HI THERE! Ik ben laatst met Charlotte naar 's-Hertogenbosch geweest! Het was echt fantastisch en wat een leuke stad. Lekker een beetje gewinkeld en NATUURLIJK een bosschebol gegeten, heerlijk. Ik heb ook nog iets gekocht bij de H&M man, die daar erg groot is. we zaten hier bij de la Place te lunchen.


Hier is Charlotte lekker aan het genieten van haar Pepsi cola die ik echt niet lekker vond.


Hier zijn onze mislukte maar heerlijke kaas-ham croissantjes.


En ik had een roos gekregen die in aan Charlotte moest geven want ze dachten dat ik verliefd op haar was. Maar ik hield hem lekker voor mezelf, ik moest hem jammer genoeg aan het einde van de dag weggooien want hij was een beetje dood gegaan..


We hebben ook nog een beetje sight-seeing gedaan. We hebben de  Sint-Jan bekeken. Een van de mooiste Kerken in Nederland die ik ooit heb gezien! Maar eigenlijk mag ik het geen Kerk noemen want het is een Kathedraal. Hij was dan ook verschrikkelijk groot en mooi. We hebben veel foto's gemaakt maar er waren er veel niet scherp.


Een glas-in-loodraam, die een of ander Bijbelverhaal verteld die ik niet ken.


Hier zitten we aan de gracht in den Bosch, ik wist niet dat ze die hadden. Maar is wel heel gezellig want de gracht was half overdekt met een vlonder en daar kon je dan gezellig op zitten!


Onze beeldige voetjes aan het leuke water! 


Moi bij de gracht met de leuke grachtenpanden op de achtergrond. Hier na gingen we naar huis met de trein. Het was een super dag. Ik adveseer jullie allemaal op ook een keer een dagje in den Bosch te gaan kijken! Super gezellige stad, terrasjes in overvloed. Dus dat moet helemaal goed komen. Het enigste nadeel wat wij vonden was dat er bijna geen bankjes waren.. En parkjes hebben we ook niet kunnen vinden maar een AANRADER!

Tschüs,
Jelle  


8 opmerkingen:

  1. haha het was echt een leuke dag jelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk jel!
    erg leuke foto's heb je gemaakt :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah echt leuk je ziet dat het gezellig was

    Love you jel x Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik heb een keer met mijn oma een tochtje gedaan in de grachten. Echt leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's, volgensmij was het heel gezellig haha!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie er erg gezellig uit! En wat grappig dat die mensen dachten dat jullie verliefd waren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Den Bosch is idd echt geweldig! Zooo gezellig, karakteristieke pandjes, leuke winkeltjes!

    Leuk om je foto's te zien! T was geslaagd volgens mij! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen